Beställning och Returneringar

  • Hur kan jag lägga min beställning?
  • Det enklaste sättet att lägga din beställning och göra en betalning är på internet i vår e-butik. Men du kan också kontakta vår försäljningsavdelning och lägga din beställning via telefon.

  • Hur vet jag att kuvertet har rätt storlek för mina kort?
  • Vanligtvis bör kuvertet vara cirka 10 mm större än det du lägger i det. Vi erbjuder prover på många av våra produkter om du vill kontrollera storlek eller färg innan du lägger din beställning

  • Kan jag få råd om hur jag väljer rätt kuvert?
  • Om du har några frågor eller helt enkelt föredrar att lägga din beställning via telefon kan du ringa oss så hjälper vi dig gärna. Linjerna är i allmänhet bemannade från 08.30–17.30 måndag till fredag.

  • Finns det någon minsta kvantitet?
  • Du kan köpa en enda artikel eller så många du vill! Ju mer du köper, desto större rabatt.

  • Vad händer om jag vill returnera någon av de produkter jag har köpt?
  • Du kan returnera dina produkter helt eller delvis så länge de inte är tryckta, skadade eller använda. Du har 14 kalenderdagar, från mottagande av beställningen, på dig att returnera produkterna och informera oss via e-post. När du har fått returnumret har du återigen 14 kalenderdagar på dig att skicka tillbaka beställningen till oss (frakt bekostar du själv). När vi har tagit emot och kontrollerat materialet betalar vi tillbaka dina pengar. Produktändringar hanteras alltid som returer och nyköp. Du måste följa stegen som anges innan: avisering och retur och i detta fall lägga en ny beställning på webbplatsen för den produkt du föredrar.

  • Kan jag få rabatt om jag köper ett större antal?
  • Standardrabatter på mellan 10 % och 60 % gäller när du beställer fler än 50 artiklar av en viss produkt. Ytterligare rabatter och kampanjer kan också vara tillgängliga online då och då.